Vacatures zoeken

Ervaar hoe het is om te werken bij T-mobile
Onze Ceo Søren Abildgaard heet je welkom

Wat bieden wij jou?
Een aantal van onze mooie arbeidsvoorwaarden

Werken in Customer Service bij T-Mobile

Challenger Mindset:
Soms gaat er iets niet helemaal zoals een klant wil. Dat kan. Bij veel bedrijven lopen klanten dan direct tegen een muur op. Bij T-Mobile gaat dat anders. Vanuit de Challenger Mindset dagen we onszelf iedere dag opnieuw uit. We durven , nemen verantwoordelijkheid, werken samen en blijven altijd leren.


Daring
Een lastige factuur of geen internet op de telefoon? Een klant die niet kan doen wat hij wil doen, neemt contact met ons op. Werken bij T-Mobile Customer Service betekent dat jij het probleem van de klant 180 graden draait. Soms door een verrassende oplossing. Experimenteer, neem risico’s en daag je creativiteit uit. 


Ownership
Omdat wij altijd onze klanten in gedachten hebben, geven we veel om kwaliteit. Customer Care is een onmisbare schakel tussen de klant en T-Mobile. Met die verantwoordelijkheid ga jij het gesprek persoonlijk aan. Help jij met service die de klant nooit vergeet.


Collaboration
De beste service begint bij jou. En jij bent 1-op1 in gesprek met de klant. Klopt. Maar, jouw werk blijft niet onopgemerkt. Elke dag ben jij met je team aan de slag voor de beste beleving van de klant. Je praat met je collega’s, je manager. Notities maken, ervaringen uitwisselen, tips delen en natuurlijk ook gewoon een goede tijd hebben met elkaar: teamwork. Ook dat is werken bij T-Mobile Customer Service.


Learning
Ontwikkeling is vooruitgang. Niet alleen voor de producten en diensten van T-Mobile, maar ook voor jou als persoon. Iedereen leert anders. T-Mobile bied je daarom uitgebreide ‘Learning opportunity’s’. Denk aan een vrij opleidingsbudget, Learning Weeks of doorgroeimogelijkheden. Blijf nieuwsgierig en grijp je kansen. Wij noemen dat ‘Self-directed Learning’. 
 

Lees meer

Vacatures op de kaart

Wat zeggen onze medewerkers?

Gelyuendry Margarittha

''Ze kijken naar het perspectief, ze zien niet alleen wie je nu bent maar ze zien al wie je kan zijn... en daar springen ze heel goed op in!''

Gelyuendry Margarittha
Customer Contact Advisor

Renato Kruiniger

''Je werkt hier niet om elke maand je loonstrookje op te halen, je werkt hier omdat je je bedrijf en team vooruit wilt helpen!''

Renato Kruiniger
Internet Contact Specialist

Prija Ramkisoen

''Teamwork is voor mij dat we voor elkaar klaar staan.. en dat er altijd iemand achter je staat, en dat is gewoon bij T-Mobile zo

Prija Ramkisoen
Medewerker Direct Business Operations SE/ME

Bas Jansen

''Je zou voor T-Mobile moeten werken als je graag in een magenta familie terecht wil komen. Een omgeving waar iedereen gelijk is en gelijke kansen krijgt... als je zelf maar wilt!''

Bas Jansen
Lead Contact Center Den Haag

Melanie Foroughi

''Bij T-Mobile is er genoeg ruimte om jezelf te ontwikkelen, als je maar wil!''

Melanie Foroughi
Team Manager VB Generalisten

Meer T-Mobile

T-Mobile als werkgever

T-Mobile en leren

We dagen onszelf en elkaar continu uit om ons verder te ontwikkelen. Jij bepaalt zelf wat, hoe en wanneer je leert. Zo neem je de verantwoordelijkheid voor je eigen ontwikkeling, die van je team en van de organisatie. Op de T-Mobile campus omgeving kun je alles vinden om jouw ontwikkeling verder vorm te geven.

Lees meer

T-Mobile & Diversity

T-Mobile & Diversity

We stoppen pas als iedereen verbonden is. En dat zien we veel breder dan alleen de telecomervaring. Wij willen dat je 100% jezelf kan zijn als je bij ons werkt, want verschillende mensen versterken ons juist. Daarom moeten we verder kijken dan gender, culturele of etnische achtergrond, seksuele oriëntatie of beperking.

Lees meer

Geen geschikte vacature?

Meld je aan voor een Jobalert en krijg per
e-mail bericht zodra de vacature beschikbaar komt of stuur een open sollicitatie