Werken in T-Shop bij T-Mobile
Challenger mindset
In onze T-Shops werk je in de frontlinie. In direct contact met de klant laat jij zien dat Telecom beter, sneller en simpeler kan. In de mooiste winkels van Nederland sta jij voor T-Mobile. Hier werken we vanuit de challenger mindset. Hier dagen we onszelf iedere dag opnieuw uit. We durven, nemen verantwoordelijkheid, werken samen en blijven altijd leren. Ga jij voor de beste versie van jezelf? Start dan bij T-Mobile in de T-Shop.
Daring
Of je nou gaat voor shopadvisor, shop manager of city manager iedere functie heeft zijn eigen uitdagingen. Jij houdt ervan om te experimenteren, je durft risico’s te nemen en je daagt je creativiteit uit. Op die manier zijn jij een stap extra voor de klant.
Ownership
De T-Shop's zijn een essentieel onderdeel van de buisness van T-Mobile. Die verantwoordelijkheid voel jij. Ji hebt altijd de klant in gedachte en je geeft om kwaliteit. Je laat dingen niet voor voor andere om te fixen, maar neemt verantwoordelijkheid over projecten en oplossingen.
Collaboration
Bij ons sta je er nooit alleen voor. Je krijgt er ruim 2500 gedreven collega's. Wij geven om teambuilding en organiseren hier grote evenementen voor. Denk aan een jaarlijkse kickoff met live performance van Typhone en andere gave shows. We doen het samen. We delen kennis en inzichten met elkaar om ons werk te verbeteren.
Learning
Ontwikkeling is vooruitgang. Niet alleen voor de producten en diensten van T-Mobile, maar ook voor jou als persoon. Iedereen leert anders. T-Mobile bied je daarom uitgebreide ‘Learning opportunity’s’. Denk aan een vrij opleidingsbudget, Learning Weeks of doorgroeimogelijkheden. Blijf nieuwsgierig en grijp je kansen. Wij noemen dat ‘Self-directed Learning’.