Werken in Sales bij T-Mobile
Challenger mindset
De telecommarkt is op zijn zachtst gezegd nogal competitief. Om de concurrentie voor te blijven werken wij vanuit de Challenger Mindset. Vanuit deze Challenger Mindset dagen we onszelf iedere dag opnieuw uit. We durven, nemen verantwoordelijkheid, werken samen en blijven altijd leren. Ondanks alle concurrentie en prijsgevechten is de gun-factor nog steeds belangrijk. De ander begrijpen. Dat kan jij, als geen ander.
Daring
Sales is een vak, geen trucje. Verkopen is gewoon hard werken. Uitleggen, luisteren, inschatten, nog een keer uitleggen… En overtuigen. De klant centraal zetten daar staan wij voor. En terwijl je dat doet dagen we je uit om te experimenteren, riscio’s te nemen en je creativeit uit te dagen. Wordt je al enthousiast?
Ownership
Omdat we onze klanten centraal zetten geven we veel om kwaliteit. Jouw bloed-zweet-en-tranen hebben directe invloed op het bedrijfsresultaat van T-Mobile. Dat is gaaf. En best een verantwoordelijkheid. Maar, even tussen ons: daar krijg jij ook veel voor terug.
Collaboration
Samenwerking is belangrijk bij T-Mobile. je collega’s, je manager, ze zijn er voor je, want uiteindelijk doen we het met zijn allen. We delen kennis en inzichten en dagen elkaar uit om ons werk te blijven verbeteren.
Learning
Ontwikkeling is vooruitgang. Niet alleen voor de producten en diensten van T-Mobile, maar ook voor jou als persoon. Iedereen leert anders. T-Mobile bied je daarom uitgebreide ‘Learning opportunity’s’. Denk aan een vrij opleidingsbudget, Learning Weeks of doorgroeimogelijkheden. Blijf nieuwsgierig en grijp je kansen. Wij noemen dat ‘Self-directed Learning’.